You are not logged in.

!

Dear visitor, welcome to A.I. War. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Wednesday, March 3rd 2010, 8:49pm

!

Для знающих Русский язык.

Рекомендую потратить свои знания и умения на что-то более полезное, чем этот с позволения (смешно сказать) проект. Редкостный и вялотекущий маразм. А Вы еще и деньги реальные сюда приносите, мой совет, потратьте их на что-нибудь более целесообразное.

PS

Уважаемые Администраторы "игры"!
Убедительная просьба - удалите мой аккаунт из "игры", что-бы никому не мешать дальше деградировать.
Заранее спасибо.

Для пиндосов и тех кто за НАТО.

I recommend to spend the knowledge and abilities for something more useful, than this from a permission (ridiculously to tell) the project. Rare and slow marasmus. And you also real here bring money, my council, spend them for something more expedient.

PS

Dear Managers of "game"!
The earnest entreaty - remove my account from "game" that to prevent to degrade to nobody further.
In advance thanks.

Для тех, предков кого мой дед в Берлине добивал

Ich empfehle, das Wissen und die Fähigkeiten auf etwas nützlicher, als diesen von der Erlaubnis (lächerlich auszugeben,) das Projekt zu sagen. Der seltene und Marasmus mit schleichendem Verlauf. Und Sie bringen auch hierher das Geld einen reale, meinen Rat, geben Sie sie auf etwas zweckmässiger aus.

PS

Die sehr geehrten Verwalter "des Spieles"!
Die inständige Bitte - entfernen Sie meinen account aus "dem Spiel", dass niemandem, weiter nicht zu stören zu verfallen.
Im Voraus Danke.

This post has been edited 2 times, last edit by "Glock" (Mar 3rd 2010, 9:42pm)