Sie sind nicht angemeldet.

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: A.I. War. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

1

03.06.2012, 03:14

little idea

I think it would be fun if you could put a names to the battles declared against enemy clans

for example, you might call the battle as someone, or as some AI_WAR event, or a random name ... for example "operation redbeard", "operation overlord".

just a little funny change... :thumbsup:

klonter77

Fortgeschrittener

Beruf: Späher

• Private Nachricht senden

2

03.06.2012, 11:45

a nice idea, but pointless;) you can make it and take some work, but it does not have to because it's not actually brings ^ ^

With best regards , klonter77
Welt 3 = lvl 19

falls ihr mich kennt oder kennen lernen wollt dann schreibt mich hier oder in WELT 3 an.

würde mich richtig freuen wenn du eine mail hier im forum oder auf WELT 3 schicken würdest. :D

mit freundlichen grüßen von klonter77

3

03.06.2012, 16:00

also give a name to the droid is pointless ... :|

so...
we can not classify the little funny things like "pointless" just because they do not have a direct effect on the game.

funny ideas (and easy to realize) must be developed, regardless of whether they have an effect on the game or not.

it is the little things that make a difference.
if we take away all the little things that you define as "pointless" ... the game would be even uglier than it is today.

klonter77

Fortgeschrittener

Beruf: Späher

• Private Nachricht senden

4

03.06.2012, 21:31

I think this idea just a bit pointless because she is no direct functional erfüllt.klar to give it a name but funny Siene battle inprinzip it has no sense and a little laughter and no longer zweck.nur ^ ^ though, if you have several slaughter and all labeled demensprechend and to lvl 6-20 in the battle of the states (the free group), then the other would go into battle is the name (the battle of the giants), then we could also write in the PN's inside, where it then the battle is easier to find where to clean.

with friendly greetings
Welt 3 = lvl 19

falls ihr mich kennt oder kennen lernen wollt dann schreibt mich hier oder in WELT 3 an.

würde mich richtig freuen wenn du eine mail hier im forum oder auf WELT 3 schicken würdest. :D

mit freundlichen grüßen von klonter77